torsdag 28 januari 2010

Inte längre så tyst här i mörkret



Det krävdes inte mycket.

Visst, jag har även tidigare fått några förfrågningar från oroliga läsare som undrat om jag lagt ned bloggen för gott. Men i ärlighetens namn har de varit oroväckande och hjärtskärande få. Saknar ni mig inte alls, har jag ropat ut från mitt fönster mörka nätter och snövita dagar utan att någon bemödat sig med att svara.

Fast, jo, ni har ju saknat mig. Åtminstone hon som ringde i går kväll och krävde att jag genast plockar upp den här stackars spillran till blogg igen. En sådan kärleksförklaring kan inte ignoreras.

Så nu är jag här igen.

Någon måste ju tala om för er förtappade själar att ni genast måste införskaffa nya plattan med Pascal. "Orkanen närmar sig" är allt du vågat hoppas på och lite till.

På hemsidan kyssmig.com får ni veta mer.

16 kommentarer:

nolemo sa...

Känns skönt att ha dig tillbaka. Det har varit tomt!

Håkan sa...

Äntligen! Jag befarade att du hade lagt ner, var på väg att plocka bort RSS:en.

Patrik Wirén sa...

Det var värt att hålla sig undan några månader bara för de kommentarerna. Tack!

Anonym sa...

Fint att se dig tillbaka...

So What ! sa...

Kul att du kickar igång igen =)

Anonym sa...

Äntligen!

Jonsson sa...

Det var på tiden. Nu ska du bara släppa lite ny musik med..

Anal Elf Kid sa...

På tiden. Nu väntar vi bara på återföreningen! ;)

Martin sa...

Välkommen tillbaka!

Anonym sa...

bra där. blogg on.

/ mikael.

Jocke sa...

Kul att se att du är tillbaks, Patrik!

Patrik Wirén sa...

Tack tack!

Buster sa...

Välkommen tillbaka!

ptrkhmbrg sa...

Välkommen tillbaka. Det har ekat tomt alldeles för länge.

Mats F sa...

Välkommen åter!

Anonym sa...

Härligt att ha dej tillbaka!