fredag 31 juli 2009

Kärlek

Jävlar vad bra TV On The Radio var i går.
Jag har ju gillat det där bandet ganska länge nu men aldrig lyckats se en konsert. Tills igår på Debaser Medis. Nu gillar jag den där egensinniga gruppent ytterligare lite mer än jag gjorde innan. Önskar bara att jag hade övertygat fler av mina vänner att ta sig dit. Nästa gång bandet kommer till stan ska jag tjata sönder skallen på hela min vänkrets tills de fattar att man inte får missa TV On The Radio.

Extra bonus: Mikael Nordlander spelade grym musik från dj-båset. I morgon gästar han Debaser Slussen. Pistol Disco står på scenen.

Förresten så drar hela familjen Wirén/Ledin till Kungsträdgården på söndag kl 15:15. Då är det avslutning på Pride och vår vän Anna, även känd som Salvadori Fantastico, uppträder.
Lyssna här

1 kommentar:

Zakdaddy sa...

Fan att man va på Öland just denna vecka, detta va det gig förutom Faith No More som jag såg fram mest emot i år men men, en annan gång! Kul att det va bra iallafall, tycker oxå dom är grymma!