torsdag 24 september 2009

Eh..va??

Linda Skugge jublar efter sitt möte med Anna Anka och säger att "hon är exakt vad Sverige behöver" till Resume.se. Det verkar, osannolikt nog, som om hon faktiskt menar att Anna Anka är det vi behöver.

Jag läser vidare.

"Hon är en fantastisk kvinna, som liksom jag vet hur man drar igång en jävla debatt och hittar folks ömma tår och trycker på dessa. Hon är exakt vad Sverige behöver."

Jag överlämnar ordet till 138:

Jag är hellre politiskt korrekt och lagom än en idiot. Jag ska flytta till ett land där det som behövs inte är en sönderopererad, känslokall, rasistisk, skånsk sexistapa, vars enda merit består av att hon gått sängvägen till en pensionärs miljoner.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Linda Skugge,Anna (Kajsa) Anka låter som tecknade serifigurer hela högen, jag tror dom är det ochså..

Patrik Wirén sa...

Jag hoppas att du har rätt. Verkligheten kan inte vara så här märklig. Och jag som brukade tycka om Linda Skugge...

Anonym sa...

Ja det säger väl lite om Linda Skugge och när hon som var hetast. Vissa säger hellre saker som folk reagerar över och blir förbannade över än att delta i en debatt. Det är ju förstås mycket svårare att vara mer balanserad än att bara sticka ut huvudet.

ed