fredag 26 juni 2009

Wacko Jacko RIP

Michael Jackson är död.

Själv har jag ingen djupare relation till mannen, myten, legenden men det har mitt sällskap här kring bordet i ett stort hus med stor pool. De pratar om Wacko Jackos sista år. De pratar om att det inte fanns ett skivbolag som ville kontraktera honom, att han är (var) utblottad och att han bläddrade i porrtidningar ( "oh, she´s hot") med stora svarta kvinnor för att övertyga omgivningen om att han absolut inte gillar småpojkar.

Jag tänker på alla föräldrar som mutats för att de ska hålla tyst om att en av historiens största popstjärnor tafsat på deras barn. Jag antar att vi får veta mer om det snart. Mitt sällskap säger också att jag måste skriva att han skriver jävligt många feta låtar. Så jag skriver väl det. Han har gjort jävligt många feta låtar.

Aftonbladet
Expressen

Nu - The Jacksons Five!

Inga kommentarer: