fredag 3 oktober 2008

Tacklistan

Dagens första artikel är avklarad. Ytterligare en att skriva innan det är helg på riktigt.
Till min hjälp har jag en fantastisk blandning musik som stänger dörren till omvärlden och hjälper mig fokusera på orden i det där worddokumentet. Med Headgirl i lurarna blir jag en jävla artikel-skrivar-maskin.

Så jag skulle vilja tacka Antony & The Johnsons, Bad Brains, Be Your Own Pet, The Beach Boys, Beck, Brimstone Howl, Broder Daniel, Carl Perkins, Cheap Trick, Civet, Conor Oberst, David Sandström Overdrive, Donovan, The Electric Prunes, Fucked Up, Headgirl, Håkan Hellström, M.I.A, Minor Threat, The Misfits, Pascal, The Pretty Things, Public Enemy, Refused, Repoman, The Smiths, Social Distortion, Those Dancing Days, TV On The Radio och Weezer.
Utan er hade det aldrig gått.
Love you all.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kör med Blood Brothers. Men så skriver jag också fan så sällan nu för tiden :)
Hoppas allt är gott och grattis i efterskott.
/Jonas

Patrik Wirén sa...

Tack! Om du är inne på Blood Brothers ska du givetvis lyssna på Jaguar Love också. Men det har du säkert redan gjort?