torsdag 22 oktober 2009

Hänt på Facebook


Göran - ett exempel på vanligt folk...?

mån kl. 09:01
Patrik Wirén tänker övervinna allt motstånd.
Ständigt detta motstånd som bara måste övervinnas. Livet är en kamp, eller hur? Särskilt vissa måndagsmorgnar.

mån kl. 11:13
Patrik Wirén lyssnar på tyska dildorockare.
Jag recenserade ju Rammstein den här veckan. Dessvärre satte Metro in en bild på svenska Raubtier. Det tyckte inte Raubtier var så kul. Inte alls faktiskt.

tis kl. 14:04 ·
Patrik Wirén är tveksam till verklighetens folk.
Jo, visst är jag det. Särskilt de där filurerna som för vanligt folks talan. Skrev en krönika på samma ämne som publiceras i NVP nästa vecka.

Igår kl. 15:45
"mmm, jättegott. det smakar som kakor med salt på." Vega (3 år) om min potatis och purjolökssoppa.
Onekligen mer smickrande än när hon i dag tyckte min after shave luktade bajs. Och kiss. Det bor en recensent i min lilla dotter.

Igår kl. 19:57
Patrik Wirén lyssnar på Converge.
”Axe to fall” förtjänar mer uppmärksamhet. Lyssna på MySpace eller Spotify!

1 kommentar:

Anonym sa...

Göran var obehaglig nog redan innan han började med "verklighetens folk"