tisdag 16 december 2008

Birro är arg



Foto Ester Sorri


På tal om mitt inlägg om mannen med visslan så skrev Marcus Birro förra sommaren otroligt hatiskt om SJ.

SJ är världens sämsta jävla skitföretag, ett gäng kissnödiga amatörer med bajs i hjärnan som borde få sparken och bli jagade ner för varenda gata under resten av sina liv. Lägg ner skiten. Lägg ner SJ,Banverket och allt vad det heter.

Läs inlägget här

Två timmar senare var han ännu mer upprörd.

Varenda jävla människa som jobbar inom Sj, alla som känner någon, alla som någon gång känt någon, borde skämmas åt helvete.

Jag tänker från och med nu ägna all tid jag kan åt att förfölja, förlöjliga och håna SJ, i allting jag gör, i intervjuer, radio, i teve och så fort jag får chansen.

Lägg ner skiten!!!
Lägg ner allting! Utplåna och gör om.

Inlägget hittar du här.

1 kommentar:

Daniel Josefsson sa...

Det är ju en grej att lacka på konduktörer som stänger dörrarna framför ögonen på sina resenärer. Men att gnälla på att järnvägen strular? Fattar han verkligen inte att om någon kunde undvika att det händer så skulle någon helt säkert göra det? Annars går det så vitt jag vet alldeles utmärkt att ta flyget i stället.

Markus Birro = fjant.