torsdag 2 april 2009

I senaste laget



Missade att Urrke ville att jag skulle tipsa om att Revolve spelar på Harry B James i kväll. Men jag kan ju i alla fall berätta att vi snackar om ett rockband som bildades i Uppsala 2003 men numera återfinns i Göteborg. Debutplattan "Burning Money" släpps på egna etiketten Sreaming Records inom kort. Releasefest 1 maj Henriksberg Göteborg.

www.myspace.com/revolveswe

Själv har jag stannat i radhuset i kväll. Vi fick besök av en vän som skulle plåta Vega för en årsredovisning på temat musik och musiklyssnande. På stereon: Ladytron. Som så många gånger förr när Vega har dansskorna på sig. Efter plåtningen åt vi middag och drack ett par flaskor vin. Sen åkte Jezz hem till södermalm och jag kom på att fan, jag skulle ju tipsa om Revolves spelning.
Sorry Urrke.

Men här är en länk till bandets MySpace-sida.
Igen.
www.myspace.com/revolveswe

Inga kommentarer: