tisdag 4 augusti 2009

Nu jävlar gör vi det här



Ännu en krönika i Nacka Värmdö Posten. Lite mindre arg än sist.
Misstänker att den inte kommer generera riktigt lika mycket respons som den förra (läs här). Mest värmande kommentaren hittade jag på NVP.se

Min man och jag läste din krönika på skilda håll utan att veta om att den andre läst den. På kvällen rekommenderade vi varandra at läsa den, och eftersom vi båda gjort det började vi diskutera den istället. Vi är båda överens; du har satt fingret på en mycket viktig fråga och din krönika är klarsynt, synnerligen sann och mycket nyanserad. Tack för tankeväckande läsning!

Betydligt trevligare än det anonyma mejl jag fick...

I övrigt är det dags att komma igen med jobben nu efter sommar och semester.
Nu är det dags. Så kom igen alla arbetsgivare där ute- ge mig vad jag tål.

Nu jävlar gör vi det här.

Läs krönikan här

Inga kommentarer: