torsdag 14 augusti 2008

Progg och blogg

Nästa Melloboat avgår 24 april 2009. Men innan båten lägger ut blir det ett gäng konserter på Café Edenborg i Gamla Stan, Stockholm, under namnet Melloclub. Bland annat ska Roger Wootton från Comus bjuda på ett par solospelningar. Återkommer med datum.
---
Jag är inte världens största fan av Alex Schulman. Tvärtom. Men han skriver en krönika i dagens Metro där det känns som om orden skulle kunna vara mina egna. Märkligt, men sant. Även jag har lite svårt att förstå varför Blondinbellas blogg har 400 000 besök i veckan.
Läs texten här
---
I samma tidning skriver jag om sångerskan Lennon Murphy som riskerar att förlora rätten till sitt namn. Yoko Ono är lite sur.
Läs här

1 kommentar:

LadyM sa...

Jag tror att hon har så många läsare för att hon, om hon vore statsminister skulle se till först och främst att alla ensamstående föräldrar skulle kunna åka utomlands med sina barn. Skönt att Sverige inte har större problem än så.