torsdag 4 september 2008

Favorit i rutan


Jag har fått en ny tv-favorit.
Han heter Ola Selmén och leder barnprogrammet Amigo i SVT:s barnkanalen. Alltså, den här snubben MÅSTE få mer utrymme i rutan, så är det bara. En större energikick har inte skådats sen... Ja, jag vet inte.

Bob Hund i Hultsfred 1992?

Helt galet bra. G-A-L-E-T.
Svt.Se läser jag att 16 program ska sändas under hösten, på lördagskvällar kl 19:30. Uppenbarligen med repris på torsdagar kl 17:00. Missa inte!

Med lite tur kan du se Amigo här

4 kommentarer:

Anonym sa...

det ska ju tilläggas att Amigo har ett par år på nacken och att förra programledaren var mycket mer energisk!!

Patrik Wirén sa...

Jag har inte haft så bra koll på barn-tv tidigare. Men menar du på allvar att förra programledaren var mer energisk? Det låter närmast otroligt.

Anonym sa...

japp! otroligt men sant.
han var/är helt galen...kommer inte ihåg vad han heter bara.

Jesper sa...

Jag reagerade likadant som Danny.

Den makalöst speedade snubbe som ledde programmet tidigare är svårslagen som fan, men det här måste ju kollas upp!