tisdag 11 november 2008

Tävling - vinn konsertbiljetter!


Foto David Waldman

Jag är så peppad att det nästan gör ont. 2 december kommer Fucked Up till Debaser Slussen i Stockholm och det finns alla möjligheter till en helt galet bra kväll. Bandet har trots allt gjort en av årets bästa plattor (kanske den allra bästa) och har rykte om sig att vara ett briljant liveband.

Jag är så peppad att jag styrt upp fyra biljetter till konserten som jag skänker bort.
Två läsare vinner två biljetter var.
Coolt va?

Allt du behöver göra är att lämna en kommentar där du berättar varför just du vill ha plåtar till Fucked Up. Två lyckliga vinnare presenteras onsdag 19 nov.

Debaser Slussen
Fucked Up

Glöm inte att uppge ditt för- och efternamn + mejladress!

6 kommentarer:

Anonym sa...

1 Fucked up is my middlename..
2.Holy Fuck is my favorite band. So far..
3.Det enda datumet jag har ledigt på ett halvår..


//Stoffe

Herral de Santina sa...

Mitt band spelade i NYC. Efter konserten kom en kille fram å ville säga hej å sa att han spelar i Fucked Up. Jag svarade: "Are YOU in Fucked Up?! But they are from canada?!"
True story.

Anonym sa...

Kan omöjligt tänka mig att det är bra live...

. sa...

Jag behöver definitivt biljetter för att kunna gå dit och läsa lusen av Lokko.

Anonym sa...

Jag missade Fucked Up:s spelning på Alcazar 2005. Jag vill inte försitta den chansen igen. Jag kräver inte att de spelar i tolv timmar – ge mig bara ’Police’, så kommer mitt 2008 att avslutas i dur.
Daniel J

Tomas K sa...

Jag var på spelningen på Alcazar 2005 och det var en av de största besvikelser jag varit med om. Efter att ha peppat sönder mig i flera veckor får jag se ett Fucked Up utan Damian på sång. Killen gillade visst inte att turnera så de hade med sångaren från Urban Blight istället. Det slutade med att jag försökte dränka besvikelsen i alkohol istället.